visste ni detta?


  • det VÄRSTA jag vet, är när man skickar ett sms & inte får ett fucking svar tillbaka! HATAR DET!!
  • jag pratar högt & snabbt, kan inte hjälpas.. det dåliga är att jag får skit från vännerna & lärarna ;)
  • jag kan äta hur mycket som helst, även fall jag inte är hungrig..
  • är typ alltid förkyld, hemskt!
  • HATAR när någon tar min mobil!!!!
  • slår ALLTID folk, förlåt, men det kan jag inte hjälpa, en sjukdom, elr något!
  • jag fryser nästan alltid, riktigt jobbigt, ibland sitter jag med vantar vid datorn.
  • jag spelar piano & har gjort det i ca 3 år.
  • JAG ÄR RAPPARE, haha, kan man inte tro va?
  • jag har ALDRIG färgat mitt hår, tonat det 1 gång, och slingat någon gång, men aldrig färgat permanent.
  • jag är jobbigt lång, 176 cm, många gillar det, men inte jag. jag kan inte ha höga klackar pga det, blir typ 5 cm längre än david då, inte bra ;)
  • när jag var mindre klättrade & dansade jag, spelade fotboll också ett långt tag.
  • jag har aldrig brutit något i hela mitt liv.
  • jag har utåt navel.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0