jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbax

åh.. hej. kom hem från arvid för en halvtimme sen kanske, sov där inatt med han & robin.
gårdagen va riktigt jävla rolig, hahah, herregud säger jag bara!! vi kör det i punktform ;)
  • Hade gäster först, kusin, faster, fasters man & farmor
  • Vi åt mat, hade Amerikanskt tema (bild kommer på klänningen)
  • Vi hade världspremiär på en film om vår semester, som Max (bror) har jobbat på i 2 månader
  • Vid halv 10 hämtade Sebbe mig med moppen och vi stack till Kekke
  • Fick ett stort välkomnade av alla & festen va igång.
  • Massa hände
  • Pinsamt
  • Arvids mamma kom vid 1-halv2 typ så stack vi hem till honom & sov där.
Men nu ska jag bara vila, DUSCHA, & snacka med alla mina vänner för att planera inför ikväll, ciao!
random bild från mobilen. fredags natten (till lördag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0