GÖTTT!!!!

HALLÅ ALLA! fyfan va jag mår bra just nu! har hunnit med så jävla mycket idag, typ!
är HELT KLAR med mitt hemkundskaps arbete, herregud, har jobbat på det i typ 5 veckor nu, och äntligen är det BORTA!
sen har jag handlat riktigt mycket mat för helgen, enormt mycket godis, chips, läsk, choklad, glass o.s.v + riiiktigt god mat till imorgon, mer om det då ;)
och nu kom pappa precis in och sa att han hade köpt Left 4 Dead 2 till datorn, snacka om att jag blev glad! WOHO!
PUUUHHH, nu ska jag bara luta mig tillbaka, spela lite L4F2, och sen sova riktigt länge! det förtjänar jag.
hoppas ni har en lika awesome dag som jag, puuusss!
piohg
bara för det en riktigt fin bild på mina underbara vänner ♥

Kommentarer
Postat av: josefine

älskar dig, finaste ida! <3

2010-10-09 @ 17:53:19
URL: http://josefiinelorentzon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0