NO

har suttit sen halv nio och pluggat på min jävla no, jag har en redovisning imorgon, jag & 1 till är den ända som ska göra det eftersom vi är sega, efterblivna retards som inte har gjort det.
sååå nu sitter jag och skriver allt jag vet om proteinpulver, vilket är INGENTING, WTF? :( skitmögbajs!
men imorgon är det fredag, redan :o tiden går snabbt när man har roligt *harkel* . jaja, tror jag ska hem till Maddy imorgon kväll med lite folk, och sen på lördag blir det träffa Sara, och sen söndag spela piano. full fart i livet här ja!
men nu ska jag plugga vidare, harebra! cciao
HAHAH, bara för att jag saknar mina bögar :( ♥

Kommentarer
Postat av: pontus hector

fördeförsta är jag inte böööööög!!



men jag saknar ändå dig

pusss

2010-11-13 @ 13:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0