my CHOICE

hissar
Killkompisar - på ungefär 2-3 veckor har jag kommit så jävla nära massa goa pojkar, skaffat äkta vänskap. fan, dom är inte så farliga som jag trodde, riktiga vänner, bästa vänner. som alltid finns för en, dom förstår mer än man tror. man kan verkligen lita på dom, och inte.. ja.. då kickar man dom på kulorna (Y)
Halsduk - så riiiktigt chill, framförallt nu på vintern, har just precis just nu på mig en tjock gosig halsduk från gina, love it seriöst. och fall man inte är alls fixad, osminkad och kammad och så, tänker halsduken ens huvud, awesome right?
Kompisars bloggar - sant faktiskt.. det finns jävligt många som inte tycker om sånna amatör bloggar och så. jag tycker precis tvärt emot, dom är riktigt awesome. det är mycket roligare att läsa om någon tjej som seriöst KÄMPAR, och inte hämtar ut paket och förstorar pattarna stup i kvarten.. så, fler kompisar borde bloggar, då blir det inte så jävla mycket glitter och glamour, pattar & skor ;)

ULRIK - asså, är han inte bara så jävla awesome, "En Vanlig Dag" . GAAASSH, älskar låten. först va det liksom.. " men euw, omg, töönt, böög, fjortislåt" men nu är det liksom "TACK JOSSAN FÖR ATT DU VISA DENNA LILLE PÅG"
dissar

OnödigaFacebookStatusar - haha.. men ni vet sånna "hej. nu är jag inne på bdb, msn, fb, oj kolla, där kom min katt. hejdå <333333333333" WTF?! HAHA, nej men seriöst. så jävla jobbigt, vem fan bryr sig liksom? seriöst!! HAHAHA! så jäävla onödigt ;)
Sean Banans "Puss Puss" - förlåt, men är jag den ända som tycker den är riktigt dålig, haha, sån jävla lame låt. asså, "Skaka Rumpa", den är ju så riktigt jävla bra, kör den MINST 5 gånger på varje fest, ;) men puss puss, man kan ju inte ens dansa till den? sorry, men puss pussa min BAK! (K)
Kissie - behöver jag ens skriva något mer? jag BRUKADE tycka hon va ball, liksom kör sitt race, men nu, vafan, jävla äcklig brud. riktigt jobbig med. haha, hon är något som man kallar SKRYTMÅNS, -.- ooooccchhh hon redigerar alla sina jävla bilder, palllaaa?!
är inte förresten Kissie med "Puss Puss" musikvideo? HAHAHAHAHA!!
oocch med detta säger jag, godnatt, sov sött, dröm om alla småkryp du mött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0