kurrig i magen

tjabba! kom precis hem. stack somsagt upp till skolan. träffade jonte & isak påvägen så vi stack hem till jonte.
sen stack vi upp till hallen igen, och där va b.la. kekke, pontus, vinne & massa andra. supertrevligt. senare kom jossan också. så vi kollade på några matcher & så. massa hände typ. sen stack josse hem, & då stack jag och jonte också. han följde mig hem, så gulligt, sen stannade vi och snackade i typ en timme om allt mellan himmel och jord.
men nu är jag hemma iaf. ska käka lite nu, så om en timme kommer josse hit, så vi fixar oss här, sen drar vi till vellinge, träffar nog fredrik lite, och sen kanske selom och några andra, vi får se :)
ha en mysig lördag, för det ska jag! puss ♥
man kan inget annat än att älska den bruden !

Kommentarer
Postat av: josse

hemsk bild men jag älskar dig ändå sötnos!

du är bäst hjärtat <3

2010-11-20 @ 19:33:20
URL: http://josefiinelorentzon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0