ice ice, ice cream

tja bloggen. nu är jag glad igen. sitter vid Max macbook, därför webb bilder, smart man är va? dock är det jävligt komplicerat att skriva på denna manick, eftersom han har typ bajsat på tangentbordet, och det är ingen sån som rättstavar en så jag vet inte om jag stavar rätt ? ;)

men iaf. nu har jag precis kollat på brossan musikvideo. så snart ska jag pallra mig in i mitt rum & kolla på Toy Story 3 och äta lite glass, yummie ! vi höres senare. pusssiii


ice cream (Y)

såhär ser mitt hår ut efter att ha sovit med en massa hårspray och "mous" ni vet sånt vitt skum som är klibbigt?

Kommentarer
Postat av: pontus hector

jag kollar :D<3

2010-11-07 @ 17:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0