riktigt glad

hej sötnosar! hur mår ni idag? :D
själv mår jag jätebra och är riktigt glad. det finns egentligen ingen speciell anledning, bara att HKn gick skitbra med arvid i sin grupp ;)
nu är jag hemma, sitter på min brors rum och dricker julmust, muumsigt.
senare ikväll kommer sara och carro hit, och vi ska ha tjejkväll :D riiiktigt awesome, massa skitsnack, tjockismat & tjejfilmer/skräckfilmer + ansiktsmask, nagellack, smink, kamera och kläder på det ! toppen !
men nu ska jag in till mitt rum & lägga in bilder på dagens outfit, (kommer en liten bild nu med), och lite ppics jag tog precis med hans webbcamera. PUSS ♥



eeego

julmuuuuust, muuuums

pontus mössa som jag lyckades sno hem :D

har ni sett mitt fina rosa iphone skal?

nytt nagellack, typ blåttgrått?


liiiten outfit bild


såhär kan det gå när man tar av sig mössan och har en fläta under...

vadå random?

kan ni se va där står? (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0