plattat

har äntligen blivit klar med packningen, eller bagaget.. nu är det bara min "handväska" som ska fyllas.. måste köpa massa skvallertidningar imorgon, och godis & läsk! :o fan, kommer pissa ner hela jävla planet. :(
men det kan inte hjälpas! men jag har ett problem, VADF*N SKA JAG HA I MIN "HANDVÄSKA"?!?!!??!
alltså jag har ingen aning :o , vad jag har nu är: mobilladdare, plånboken, pass, hörlurar. jag måste ha mer :o
tyyyp, en bok, ska jag nog köpa imorgon. jag ska lägga in filmer på iPhonen.. ny musik med.
men vad meeeeeeeeer?! KAMERA!!!!!!! JAAA! :D bra, det kom jag faktiskt på helt själv :) får ta morsans digitala, vågar inte ta min system :( men den duger! vi höres sen, ska lägga upp vad jag ska köpa! :)
PUUSSSSSS
PLÄÄTTAT HÖRET

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur länge ska du va borta? :)

2010-12-26 @ 19:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0