min dag efter snöstorm

jag visar min eftermiddag i bilder.
HEJSAN ALLIHOPA!
sitter vid datorn nu, har nästan precis kollat på min brorsas skräckfilm & ätit varma mackor.
jag är klar med HKn & matten, nu är det bara bilden och slöjden kvar, & det blir att kolla på Shrek till bilden. Alltså man ska kolla på en animerad film och sen analysera den ;-) så shrek blir det för mig, min favoritfilm!
men först ska jag nog duscha, och sen göra klart allting. hahah, och jag som trodde att den sista veckan i skolan skulle vara chill.. jo tjena. -.-
men jajaja, jag går i 9an, wtf liksom, vill man komma in på en awesome skola så får man bita ihop och göra det :) så vi hörs senare, känner att jag är back (igen) på thirty days.. jag ska, jag ska!
puss!
värma mjölk på spisen
macka med varm oboy!
& smallville på tv!
sen kom pappa hem med prinsesstårta!
3 inlämningar & 1 prov till imorgon.
dags att börja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0