fail

heeejsan.
vaknade för en timme sen av att typ alla där nere ropade på mig. så jaja, gick upp & käkade resten av julbordet.
sen stack våra gäster som sov här, vilket gör att jag hamnade framför datorn eftersom jag knappt hade ngn tid med det igår.
iaf. var ju somsagt i stan igår, inte med mamma, hon skulle laga mat -.- så jag stack dit med pappa som hjälpte mig att säga till på dinsko!
kolla, i måndags så var jag & carro inne i stan ju. så gick vi in på dinsko på triangeln och märkte att vissa högklackar var rea för 99;- , så det va ju skitawesome, då kunde jag köpa ett par till mig till julavslutningen & sen ett par till mamma i julklapp. så jag hittar ett par till mig som sitter perfekt, och sen letar jag somfan efter ett par till morsan.
så när jag tillslut hittar till mamma med, så går jag fram till kassan för att få den vänstra skon, TROR NI INTE ATT HON INTE HITTAR DEN?!
så jaja skitsamma då tänkte jag, så jag köpte mitt par & åker hem. sen kvällen innan skolavslutningen, så skulle jag prova mina skor, TROR NI INTE ATT MAMMAS VÄNSTERSKO LIGGER MED MIN VÄNSTERSKO?!!!!!
så alltsåå.. expediten hittar inte mammas vänstersko (alltså skorna jag skulle köpa till mamma) för att hon har lagt den med min vänstersko (skorna som jag skulle ha). såå, jag köpte 2 olika vänsterskor.
VAFAN LIKSOM?! blev så jäävla galen när jag märkte det!
så igår åkte då jag & pappa in till stan och fixar det, fick 10% på det andra paret. bra va?
så nu har jag 2 par skitsnygga skor, & en annan julklapp till mamma :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0