fattig

hej på er.
kunde inte uppdatera imorse, för det gick inte att komma in på blogg.se av någon anledning :o
men idag har jag , lollo & nike varit i Stockholm City och shoppat satan. tror jag shoppade för 700 spänn elr ngt, känns riktigt awesome. när jag kommer hem får ni se vad jag köpte.
vi käkade också på Macho TexMex, tog en sån nachotallrik. suuuppppergooottt!
nu är vi hemma hos Lollo igen, fast hon och Marre drog precis för att möta Toby. Så jag & Nike sitter ensamma i hennes rum, men det gör inget, vi sätter på lite musik & fixar oss sålänge ;)
Ikväll kommer nog Lucas, Rasmus, Oliver och några andra som var här igår tror jag, chill!
Har inte mycket mer att säga, så vi hörs! PUSS! ♥



btw! nike gjorde sidecut, vad tycker ni? :D

haha, nya tröjor, man ser dock typ nada ;) meeen...

seee yaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0