dag 7 - min bästa vän

ja. då va det dags att skriva om min bästa vän. alltså.. jag har egentligen ganska många riktigt bra vänner, tjejer som killar..
men nu på senaste tiden har jag kommit närmre en helt jävla underbar tjej, och nu vet jag inte vad jag skulle göra utan henne i mitt liv.
josefine .
jag har typ känt henne sen 1-2an, men vi har aldrig varit nära. hon har alltid gått i min parallell klass.
men nu i somras, man kan säga från min födelsedag, så har vi umgåtts så jävla mycket.
hela den helgen, både hon & jag öppnade upp oss, berättade allting, grät & allting.
och då, va det jävligt hemskt, men nu. jag är så jävla glad att det hände. för pga av det har vi blivit så jävla nära.
när det tog slut mellan mig & david, va hon vid mig hela tiden. när något händer, är hon den första jag berättar för.
josse. ser du detta vill jag att du ska veta. jag älskar dig så jävla mycket, du är fan en ängel, min bästa vän. du är så jävla grym på så många olika sätt. snygg, rolig, tönt, idiot, petig, SMART (???!!!) hahaha, ja. allt bra man kan vara, seriöst.
jag vet nu, på sista tiden, att många kan ha stört sig på att vi är "vänner" , men helt jävla seriöst. jag bryr mig inte. inget kan ta mig ifrån denhära bruden, inget! hon är så jävla bäst!
JOSEFINE BERG LORENTZON, JAG ÄLSKAR DIG!
TILLSAMMANS KLARAR VI ALLT!









Kommentarer
Postat av: josefine

omg ida, jag börja fan gråta nu :(.

Jag är så in i helvetes jävla glad att vi lärde känna varandra. Du får mig alltid att må så jävla bra, och finns alltid vid ens sida. Du är rent av det bästa jag har i livet, du är en av få människor jag litar på till 100 % och det betyder så jävla mycket. Ingenting får skilja oss åt, och allt det här med att folk inte tycker om att vi umgås.. Det FÅR inte förändra vår vänskap, för utan dig klarar jag inte mig. Du är det finaste gud har skapat, och jag menar varenda ord jag säger. Glöm aldrig var du har mig, och tvivla aldrig på om jag står vid din sida. För det är så jävla självklart, lika självklart som att jag älskar dig, och att du är min alldeles egna bästavän.<3333333333333333333

2010-12-06 @ 11:40:56
URL: http://josefiinelorentzon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0