dag 3 - mina föräldrar

ja. vad ska man säga om mina föräldrar..
morsan heter Britt-Marie & farsan Jim. hon va 16 och han 17 när de träffades. idag är det liite äldre, och eftersom min mamma läser bloggen kommer jag inte nämna mer om det :)
ja.. mina föräldrar då.
dom betyder typ allt för mig, jag vet inte vem, vad, när och hur utan mina föräldrar.
dom stöttar mig alltid, och som ni såg på "Dag 2" så finns dom alltid, vad som än händer.
jag kan vara en riktig bitterfitta mot dom, skrika, slå, svära, ja allt. ångrar mig alltid efteråt.. jag vet att dom bara vill mitt rätta.
mina föräldrar pushar mig alltid när det gäller skolan, vill alltid att jag ska göra mitt bästa. och det är ju bra, men eftersom jag är tonåring, har vänner, festar, smsar så fattar inte jag det, och där blir det bråk.
jag bråkar i princip med mina föräldrar nästan varje dag.. hatar det som fan. vet ju att dom vill mitt bästa, men ändå blir det som det blir.
jag älskar mina föräldrar mer än något annat, och jag vet somsagt inte vad jag skulle göra utan dom.
jag och min fina mamma
the big family rasmusson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0