dag 13 - den här veckan

jaaapppp.. denna veckan. det har redan gått 2 dagar ;)
men igår hade vi lucia, har redan skrivit om det & sååå. somnade faktiskt halv 9 igår, sen vaknade jag tolv, svarade på några sms, sen somnade jag, sen vaknade jag tre, vände på mig, sen somnade jag igen. sen vaknade jag sju och gick upp :)
idag har det varit basketturnering i vellinge, vi vann 2 och förlorade 2, gjorde mål i varje match.
haha, sen när vi mötte felicias lag, så trillade jag typ, så trillade hon över mig och knäade mig i huvudet, snacka om huvudvärk resten av dagen.
sen hade jag inte ätit frukost, och käkade knappt där heller, så jag blev typ helt svimfärdig. svinläskigt, men det är iaf bra nu!
imorgon vettefan vad som händer, skola då, sen efter ska jag nog plugga no & engelska med rebecca, inlämning nu i veckan, ska nog också plugga på bilden.
sen på toorsdag, skola, sen vettefan!
fredag, skola, och sen ska jag väl hitta på ngt med mina vänner, antar jag :) myyys.
och helgen blir väl som den brukar, vänner & så.

LUCIAN!
pepparkakor - jonte, jocke & pontus
grinchens - anton & sara
julgran - moddysötnos
carrohjärtat
tärnor - rebecca, jag & emelie
lucia - sara
pulkafail - pontus
julgran & julskinka - maddy & josse
julskinka - josse
paket - kevin & arvid
BASKET!
IDA IN ACTION
jag, sara, och mickan - på sniskan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pepparkakor är så juligt. :P Brukar du baka med några annorlunda formar ibland?

2010-12-17 @ 02:04:43
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0